امور آب و فاضلاب شهر بافق در سه ماهه نخست سالجاری 775 هزار متر مکعب آب توسط 18 حلقه چاه موجود تأمین و در بین مشترکین این شهر توزیع نموده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از مهمترین فعالیتهای امور آبفای بافق در سه ماهه نخست می توان به اصلاح و بازسازی یک هزار و 500 متر شبکه آبرسانی،نصب 9 عدد شیر فلکه، تعویض 160 عدد کنتور خراب،رفع 160 مورد اتفاقات فرعی انشعاب و 12 مورد اتفاقات شبکه اصلی و اجرای خط آب انتقالی به طول 11 هزار و 500 متر اشاره کرد.
محمدرضا طالعی مدیر امور آبفای بافق ضمن اعلام این خبر گفت: بهره برداری آزمایشی از خط آب انتقالی مخازن سنگ آهن به شهر بافق، اتمام عملیات ساخت مخزن پنج هزار متر مکعبی، انجام 150 مورد آزمایش باکتریولوژی، تأمین 775 هزار متر مکعب آب توسط 18 حلقه چاه موجود از دیگر فعالیتهای سه ماهه این امور می باشد.
طالعی اظهار داشت: امور آب و فاضلاب بافق تا پایان سالجاری اجرای 10 کیلومتر اصلاح و بازسازی در سطح این شهر را هدف گذاری کرده که امید داریم با تأمین بموقع اعتبارات این هدف محقق شود.
وی در پایان از شهروندان بافقی خواست تا بعلت گرمای بیش از حد و افت شدید سفره های زیرزمینی، در مصرف آب صرفه جویی نموده تا بتوان تابستان سالجاری را بدون قطع آب پشت سرگذاشت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا